על מי שמאבד עצמו לדעת
עמוד 1 מתוך 1
על מי שמאבד עצמו לדעת
לצערי חוק הוא - מי שמאבד עצמו לדעת נלקחים ממנו כל מצוותיו תורותיו וניתנים לצדיק אמיתי בעם ישראל.
התיקון של מתאבד מאוד קשה.
הוא הפך עצמו לאלוק' ונטל חייו במו ידיו, רק השם מחליט מתי לקחת נשמה ומתי יש רשות למלאך המוות לקחת אותה נשמה.
כל ההופך עצמו לאלוק' למעשה נהפך לכופר גמור בתורה ובקב"ה, ועונשו כף הקלע.
כפי שהשם יתברך ממלא עלמין והוא אין סוף מעל הזמן ומעל המקום, כך זה שכפר והפך עצמו אלוק' נענש להיות מעל הזמן( לא קוצבים עונשו) ומעל המקום(אינו נמצא בשום מקום- מעיפים אותו ממקום למקום - זה נורא) (גן עדן זה מקום , גיהנום מקום וגם יש זמן קצוב ששוהים שם - והוא אינו נכנס לא כאן ולא כאן).
בל מקרה ישנם צדיקים נסתרים, שכשהקב"ה מחליט לתת חנינה לזה הכופר ולהחזירו למוטב, הוא מעורר אותם להתפלל עליו עד שממש יכפו על בית דין של מעלה לדון בענינו.
ומאחר ולקחו לו כל המצוות והתורות והמעשים טובים , נשפט כפי חטאיו, ובדר"כ נשלח לגיהנום, אח"כ קצת מנוחה ואח"כ חוזר בגלגול, אם נלמד הלקח, והוא מיטיב דרכיו בסוף חייו לעת מיתתו ובואו לבית דין של מעלה, יתבקש אותו צדיק שנתנו לו כל התורות והמצוות להשיב אותם לזה, השאר ידוע.
התיקון של מתאבד מאוד קשה.
הוא הפך עצמו לאלוק' ונטל חייו במו ידיו, רק השם מחליט מתי לקחת נשמה ומתי יש רשות למלאך המוות לקחת אותה נשמה.
כל ההופך עצמו לאלוק' למעשה נהפך לכופר גמור בתורה ובקב"ה, ועונשו כף הקלע.
כפי שהשם יתברך ממלא עלמין והוא אין סוף מעל הזמן ומעל המקום, כך זה שכפר והפך עצמו אלוק' נענש להיות מעל הזמן( לא קוצבים עונשו) ומעל המקום(אינו נמצא בשום מקום- מעיפים אותו ממקום למקום - זה נורא) (גן עדן זה מקום , גיהנום מקום וגם יש זמן קצוב ששוהים שם - והוא אינו נכנס לא כאן ולא כאן).
בל מקרה ישנם צדיקים נסתרים, שכשהקב"ה מחליט לתת חנינה לזה הכופר ולהחזירו למוטב, הוא מעורר אותם להתפלל עליו עד שממש יכפו על בית דין של מעלה לדון בענינו.
ומאחר ולקחו לו כל המצוות והתורות והמעשים טובים , נשפט כפי חטאיו, ובדר"כ נשלח לגיהנום, אח"כ קצת מנוחה ואח"כ חוזר בגלגול, אם נלמד הלקח, והוא מיטיב דרכיו בסוף חייו לעת מיתתו ובואו לבית דין של מעלה, יתבקש אותו צדיק שנתנו לו כל התורות והמצוות להשיב אותם לזה, השאר ידוע.
עמוד 1 מתוך 1
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה